fredag 16 november 2007

Hårt men härligt!

Sammanfattning av några dagar i Bruksvallarna:

Har kört pass med några från svenska eliten.


(Oddvar Brå)

Har tränat med Norges före detta storåkare Oddvar Brå, Oddvar var 2005 aktuell som landslagstränare för Norge. Som ni förstår har jag frågat ut gubben på allt vad träning heter. Mycket snack om Samdal, Helgerud och Hoff, hur Norges storåkare tränar idag mm mm mm!!! otroligt givande!


(Vi)



(Ramundberget)



(Minst ett pannlampe pass per dag)


Man blir troende när man kör med pannlampa på fjällen!



(Mot kläppen i måndags)

Har snackat mer skit en jag brukar.

Har ätit mer mat en jag trodde jag kunde, även kladdkaka.

Fan jag älskar skidåkning och skidåkare!

3 kommentarer:

Nordström sa...

Fan vad gott!

Tom sa...

Ja, kladdkaka är fina grejer. ;-)

Anonym sa...

Kladdkaka, fult att ljuga.
Vatten och skorpor.