tisdag 27 april 2010

Rätt känsla

Nu har jag kört 5 pass ute 3 st på nya SLR:en. Ikväll drog jag på mig mina Sidi skor och skruvade på Dura Ace pedalerna, justerad sadeln och vinklade styret. Äntligen börjar rätta känslan att smyga sig på..


I lördags körde jag lite gemensamma pass med klubben.


Jag kan bara konstatera att cyklisterna har blivit snällare, ja det är vad dom tror. När jag började cykla så väntade man aldrig in varandra, började någon bli trött så ryckte man lite i smyg.


Förhoppningsvis så gick den avhängde rejält i väggen! Ja så lärde jag mig i alla fall vilket gav en naturlig hårdhet. Men nu är det massa socialt tjafs mm.



En bild från kvällens tur!



1 kommentar:

robert sa...

Ryck i smyg, jo tjenare, det var plattan i mattan från start, hårt ska det vara, men vi blir äldre och ni yngre måste fara varsamt fram med oss gubbs