lördag 5 november 2011

Ja det var ett tag sedan...

Det har varit en annorlunda sommar, jag bestämde mig tidigt för att inte cykla så mycket utan springa. Ja ni läste rätt löpning, körde diverse lopp en halvmara en fjällmara, några stafetter.

Sedan testade jag triathlon och multisport i bara farten så körde jag ett rullskidslopp på 5 mil

Brände av alnötrampen och broarnarunt

Nu har jag kört mest draghund vann Norskamästerskapen och Svenska.

Nästa vecka far jag till Tyskland och kör VM

Det var min sommar det

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lät som en helt ok sommar och grattis till diverse medaljer, lycka till på VM!
/Roger

Unknown sa...

Hmmm desto färre uppdateringar ju större framgångar?

Anonym sa...

ok,kom hem. nu äre tråkigt!


//E

Anonym sa...

Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging for?
you make blogging look easy. The overall look of your web site is great, as well as the content!



Also visit my web page :: microsoft registry cleaner

Booking sa...

thanks