onsdag 29 oktober 2008

Lite Nytt

I helgen var jag i Jokkmokk o köpte mig en draghund, ja eller om han drar vet jag inte.. Men efter lite cykling med honom verkar det lovande!! Men knappast slår han Gimli denna vinter.. Men han är ju bara en liten pojk me!




Att bara ha en hund att köra med är som att bara ha en cykel, hur säkert känns det att inte ha en extra??

Kom på att det var ett helvete att bo i lägenhet med en hund eller tre hundar är det. Så nu har vi i farten hyrt ett hus långt ute i skogen, eller en vinterbonad stuga är det väl kanske!! Ja fan det blir fint det..


5 kommentarer:

Anonym sa...

Huset ser jättemysigt ut. Där kommer ni att få det bra. =)

Anonym sa...

Fixa så Erica får tillgång till en dator!!!
Snygg hund... men hur jag än räknar så blir det bara 2? Vad är den 3:e för filur?
Kul med en liten stuga =)

Rickard Mattsson sa...

Vart ligger den där stugan?

Mats Englund sa...

Grattis till ny hund. Ser fin ut.

Robert Edin sa...

Nu börjar jag fatta vem det är i liten röd skåpbil som tutar på mig varje gång vi möts, det var i dag poletten trillade ned på Söråkersvägen.