torsdag 29 januari 2009

Sista laddningen

Inför helgens tävlingar i Mora (Europa Cup), nu börjar Gibbon visa bra takter!

Han skötte sig bra på dagens 14 km pass, ja hyggligt i alla fall..

Jag är helt övertygad att jag kommer ta SM medalj i år... Om inte i draghund så får jag göra det i något annat, dips kanske..

Efter hundkörningen for jag till södra o knäckte mig själv, 6 varv på hotellslingan (max)!






Annars var det SM här idag, glada miner hos våra hemma åkare.. Först ett SMS från Andreas "skit helvetes jävla skit sport" sedan kom ett från Anders "Hata Skidor" "Älska Cykel" .. Ja ni får avgöra själv om dom var nöjd!

Sedan snackar Andreas om att han satsar allt på Kungsledenrännet, jäkla tur att jag ska åka med honom där: http://www4.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=223991

8 mil skate mellan Hemavan o Ammarnäs, dags för mig att börja träna lite hårdare nu annars får han dra mig.....








Inga kommentarer: