fredag 18 januari 2008

Team Mekonomen


Jag måste bara skriva några ord om dessa herrar!

Ja det lät bra med egna upplägg,

stokäftiga Fredriksson som så stöddigt sa till Hellner att hans seger i Bruksvallarna knappast räckte till en 50:e plats i VC, en bra förlorare som stöttar en ung talang! Tur att han inser att sin tid är förbi!

Jag njuter nu när Bryntesson slog T. Fredriksson på sprinten i Åsarna. http://www.bryntes.se/

Jag tror jag fortsätter att handla orginaldelar till bilen o skippar Mekonomen
Nu måste jag skynda mig.... dags för tävlingar i Sveg! Där finns det i alla fall mycket snö

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra inlägg!
Kör så det ryker!
/Markus N

Anonym sa...

Med tanke på tidigare diskussion på din blogg, hittade jag följande artikel i UNT:


http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=7-AV_ID=713269,00.html

Det vikitigaste är väl att man mår bra. Sen om man tränar mer än vad medelsvensson gör betyder väl inte det är det är sjukligt.

Lyckat till och kör hårt imorgon!

/Nillan