söndag 13 juli 2008

Nu får det vara nog!

Jag åker inte en meter till söderut, nu lägger jag ner eller flyttar!

Det går ju för fan inte sitta i bilen hela helgerna, inget flyt i denna trafik..













(satans trafik, går för fan 60 km /h )

Råkar man nu få lite flyt i körningen så kommer givetvis någon idiot framför som kör 110, för inte kommer man om, värdens sämsta uppfinning är i vägen och kallas mitträcke!!!















(Inte många meter med flyt)

Jag åker inte 1 meter till söderut på E4:an, nu är jag less!!

Tacka vet jag vägarna i norra Sverige fri fart och nästa ingen trafik.. På sin höjd kan man få jaga bort någon ren, men det kan man ta som intervallträning!
























Ja just jag var ju och körde Mörksuggan idag, kändes bra uppför Vidablick, hängde med skapligt utan att förta mig! Sedan gick det hyggligt på grusvägarna. Sedan gick det kass i skogen.

Känns som all kraft från pedalerna studsade bort.. Ja jag är kass tekniskt, ganska dålig annars också!


















3 kommentarer:

Anonym sa...

Vems hstighetmätare är det på bilden.

Miike sa...

ja det är min!
Om det varit Henriks så hade det varit andra siffror

Tom sa...

Ja, mitträcke är bara så tråkigt. Jag hade så roligt mellan Sthlm-Gävle igår, men sen sket det sig rejält!